Khamis, 29 Disember 2011

Kenangan ;')

21 Haribulan 11 Tahun 2011 :)
Nenek aku beli ticket untuk g Sarawak . Memang happy gilerr sampai dah tak ingat ape ;D Mula'2 tu memang ingat boring , dduk berdua je . Mesti takde kawan * pkir aku lahh .
Sampai je sane dalam kol 10 lebeh , naik rumah tokngah . Tetiba je anak dye kluar . Muka dye hitam'2 manis , time senyum comel :) Ntah mcam mane , hati aku mula sangkut dekat dye . SIYEZZZ !
2 3 hari pastu , dye tanya " awak betul ke dah suka saya ? " Adushhh , adq dye ni tak reti simpan rahsia lahh . Diam'2 jelahh , jangan lah bagitau abg . Hmmm , tetibe muka aku dah naik merah ** malu . Hee ;P
Start dari situ dye mintak number , time tu dye pakai celcom . Atotottttt , Maxis - Celcom mahal bhaiii . Dapat plak aku yang agak kedekutt ;P hehe .
Esok lusanye dye beli Maxis ;D OMGGG . Seronok gila , seronok sebab kredit aku tak banyak kne tolak . Hehe ;P
Setiap malam dye datang rumah nnek aku , haha . Depan rumah je punn . Tak jauhh mana ;P
Time aku kat sane , takpernah rase bosan . Sentiasa HAPPY 24HOURS ;D
Siyezz , dye sentiasa ade je depan mata aku :')
Semakin lama hati aku makin sayang dekat dye , sikit pun tak terase hari aku nak balek KL semakin dekat .
Sebulan 4 hari bersama , tak pernah renggang . Hati pun dah mula rase berat nak tinggalkan semuanye , kalau ikut kan hati . Aku nak terus stay kat S'wak . Taknak balek KL lagi dahh . BETULL !
Tapi tu lahh , ebu sohh balek . Rindu lah KONONnye =..="
Hmmm .. Sebulan telah berlalu , masih tinggal 4 hari .
Malam tu , dye msg . Soh amek phone aku kat dye , coz time dye mula'2 pakai maxis aku bagi pinjam .
Then malam tu pun aku g lah rumah dye japp . Aku ketuk pintu rumah dye . Dye bukak pintu dengan muka sedih , hmm . Time tu pun aku dah start nak nangis , Kebetulan time tu mak ayah dye kluar . Tetiba dye peluk aku , dye nangiss :'(
dalam masa yang sama aku pun Ter-nangis . Sumpah beratt hati aku nak tinggalkan dye . Aku sayang dye sangat . Walaupun aku tau yang dye tu pakcik aku .
Time aku nak balek pun dye berat nak lepas kan aku , aku salam dye . Cium pipi dye , dye tambah nangis :'(
Ya Allah , tabahkan lah hatiku . Aku tak sanggup nak tengok dye nangis sampai camtu sekali . Salah aku ke bercinta dengan dye ? :'(

Tibe lah hari Ahad , kebetulan makcik aku buat doa selamat anak dye . Hm , Syukri pun datang skali ngan family dye .
Aku tengok muka dye langsung tak senyum , sedihh je pagi tu . Aku tambah sedihh :'( :'( :'(
Bila aku senyum , baru dye senyum . Tapi tu pun macam nak taknak je .
Sebelum dye nak balek , dye ade ajak bergambar . Okay lahh , aku pun ye kan je . Sebab dye memang dah lama ajak , tapi aku yang banyak bagi alasan :')
Keyy ni gambar kitorang , kakak dye yang snap kan . Dengan tudung aku tak betul . Muka apetah lagi . Hmmm ...
Pape pun Memang kenangan gile :'(
Aku sayang dye sangat  !

Meq sayang ktaq sorang jakk Mumtaz Syukri , Sikda lain giwk :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Archive