Selasa, 15 November 2011

Ape'Ape Jelah ;(



Hukkk :'( Tadikan , Capital R bagi coklat . And , i think thats not for me . Dye bagi hanim , " kononnye soh SHARE "Sikid pun aku tak makan weyh ! Actually , I M I S S H I M M U C H . Ramai jugak yang pujuk soh amek 1 , Okay . Aku men pas'2 , Then " j a t u h " . Sorry  
Jual mahal sangat kan , kan dah jatuh :-/


Aku taktau , start lepas tu aku dah rase laen macam . Bila pandang je muka Capital R rase nak nangis . Setitik dua yang jatuh , aku lap . Aku tahan , aku taknak nangis depan kawan . Dan aku taknak dye nampak aku menangis . Aku pun taktau KENAPE aku nangis , sedangkan takde motif :-/

Seriously :-

Rindu nak jalan dengan dye .
Rindu nak pegang tangan dye .
Rindu nak dye panggil " Baby , iloveyou " .
Rindu nak peluk dye .
And .. Rindu sangat nak cium pipi dye :'(


 Baby , i need you :'(
imissyoumuchsayang . Nak awak yang dulu . Please , saye nak kite macam dulu :'( Saye nak awak semula ! Awak milik saye :'(
Saye sayang awak sangat Muhd Ridhwan :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Archive