Ahad, 1 Januari 2012

Mengidamm ;P

GOD , pahal dengan mata aku ni . Tak reti'2 nak tido -_____________-" 
Jam da pukul 3:20 .
HAHA . Kau tau ? Aku mengidam 4 Bende ni .

First ----------->

Dah lama aku dok tunggu mende alahh ni . Siyezz ! -_-"
Aku pun taktau knpe boleh minat dengan camera , Tetibe je owhhh .
Hee ;D Tapi kalau oneday ade orang nak belikan , perrrggghhh ;D Happy gila ;P *tu pun KALAU lah xD


Second ----------->



Tututttttt :D Yang tengahh tu , mmang dah lama dok usya ;P
Daddy aku kate nak belikan xD
Cheyhhh , belum pape dah daddy :P LOL .


3th





HAHA , Baju Superman je punn . Tu pun nak mengidam kan kan :P
Aku pun taktau knpe . Setiap kali lalu depan kedai baju , ade je Baju Superman ni ;P
Betulll , Tetibe rasa macam nak beli jee . Awwww ;P
Tadi siap order ngan ebu " t ebu belikan baju Superman tau , Siap rantai sekali " HAHA .
Betu'2 masukk airr xD


Keyy , Ni yangg lastt ;D


Kau tau ? Hee , sure lah taktau xD
Keykey , aku bagitau . Tetibe aku tersangkut dekat mamat ni . Ngok kan aku ni xD xD xD
muka dye sweet'sweet jeee ;D




Comel kankan ;D Hee :-* Mula sayang dye :')




Pape pun , dalam hati still MS <3
Miss Him Muchh , Sorry Sebab syg curang . Mwehehe ;P

Thats all for malam ni . Kebosanan doehh , taktau nak buat pe . Aku pun merepek-repek lahh ;P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Archive