Selasa, 18 Oktober 2011

Muhd Ridhwan !

AWAK ! Saya mintak maaf sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt !
Saya mengaku ! Saya S U N Y I tanpa awak sayang :'(
Saya nak awak ! Please sayang , saya mintak maaf sangat sebab buat keputusan tak fikir betul'2 :(
Saya rindu awakk :'( Saya perlukan awak ! Saya mengaku , kengkadang tu saya rase bosan dengan awak . B O S A N sebab awak layan saye pun nak tak nak jeee :'(
hmmmmmmmmmmmmm ,
Baby , anje nak baby balek ! Anje takot nak cakap dengan baby :(
Anje taktau , setiap kali anje pandang muke baby . Anje rase nak nangis . Anje betul'2 sayang baby !
Hati anje tak rela nak lepaskan baby !

i know , thats my fault . my mistake , PLEASE sayang , Forgive me :(
im really need you :(

Tapi kalau awak dah sayang balek dekat ex lover awak , hmmm . Takpelah . Saya Redha :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Archive