Sabtu, 14 Januari 2012

Babe ! Pahal lah kau ni tak reti bahasa ? Hah ? Penat weyh cakap dengan orang macam kau -..-“
*MAAF . Bahasaku TERkasar . Ye , aku mengaku . Aku tak pernah sekasar ni dengan kau .
Tapi aku minta maaf sangat’2 :’)
Actly aku da penat tunggu kau . And now , Aku give up !
Aku give up kejar kau , tunggu kau macam orang BUDUHH =…=”
Padahal kau DAH ADE AWEKK . Ohh , BUDUHNYE aku . Ye AKU SEDAR , tak payah cakap pun da tau .
ERGGGGHHHHHHHHH !
Whateverr leerrr ,
ANYWAYY , I just gonna to say . BYE AWAKK ! Selamat Pergi , DAN JANGAN KEMBALI LAGI dalam hidup saya :’)


#Aku mengaku aku sedih , sebab cakap macam tu , tapi takpe lahh . Untuk / DEMI kebahagiaan kau ,
Aku lepaskan kau . Cuma 1 je aku minta , TOLONG jangan pernah wujud nama kau dalam ingatan aku lagi . Tu jee . Kalau kau lupekan aku , bagus lah . Syukur alhamdulillah . Aku sayang kau :’)
Sebab tu yang aku nak . Nak sangat kau lupekan aku . Biarlah kau tak mengenaliku sepenuhnye .
Aku tau , sungguh menyakitkan hati .
Don’t worry J kau sentiasa ada denganku , Dalam hati <3
-          Terima Kasih , sebab kau pernah mewarnai hidupku yang penuh kegelapan itu .
Dan sekarang , biarlah hidupku gelap gelita tanpamu .

Kalau boleh , buang lah number aku . Dan buanglah segala janji yang pernah ku lafazkan DULU .
Semuanye telah jadi kenangan yang tak perlu diingatkan semula .

SelamatPergiSayang,MaafkanAkuDenganApaYangTelahKuLakukanDahulu .
WalaupunKitaKenalSekejap,TapiAkuCukupBahagia :’)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Archive